Thursday, April 8, 2010

Macam-macam...


amboi...camera friendly sungguh ni...

yang ni pun satu...tapi ikut mood jugak!


Ehemm..kakak..tak dapat jumpa Eric Leong...jumpa gambar pun OK jugak kan...


Eee...geli pegang rambut botak Eric tu...sebenarnya ni semasa pameran Home Deco Fair di Stadium Melawati, Shah Alam..beli tilam Goodniteee...


Jalan2 di Parkson, Subang Parade...nak cari swimming suit Aleesha..


Hana yang bergaya...






Abah tengok je kasut 2 tu...

Tuesday, March 16, 2010

Suka Duka..

Tunggu turn di klinik...
Sarapan dekat TESCO...nak gi mewarna bersama UPIN IPIN..




Tunggu untuk sesi Fisio...bilik penyeksaan bagi kanak2...


kasihan Dhiya...kali ke-3 duduk Hotel DEMC...


Hana...entah kali keberapa ... tak ingat...


oooo...boringnya...tak boleh golek2...atas katil..takut jatuh..


Kali ke-2...atas katil pesakit....boring...baca buku kejap..


Semoga Semuanya sihat sejahtera.....