Wednesday, April 13, 2011

Happy Birthday Abah!

Happy Birthday Abah!

Sorry la..Abah...kami tak beli hadiah untuk Abah...cuma sebiji kek je...

Mocca Almond...



Nak suruh Abah tiup lilin...budak2 tu pulak terlebih sibuknye....bukan Abah yang tiup...

Mereka siap nyanyi lagi untuk Abah...


Nak potong kek pun...nak kongsi jugak...Isk...isk...


Kami mendoakan semoga Abah dipanjangkan umur dalam iman, dianugerahkan kesihatan yang sempurna, diperluaskan pintu REZEKI dan sentiasa diberkati Allah.

Amin..

Monday, February 21, 2011

Happy Birthday 2 Kakak Qistina - 9 years old!

Kasihan Kakak...nampaknya tahun ni mencatat sejarah bagi Birthday Kakak...tak de kek..tak de party...dah tentu tak de goodies untuk kawan2... Tentu terasa kelainannya...Selama 8 tahun tak pernah miss untuk celebrate birthday Kakak ni...
Tak pelah...Mama dan Abah belanja makan kat Francisco di Bukit Jelutung. Order apa yang nak dimakan...he..he..peluang sekali-sekala tu...
Baru ada peluang minum minuman "berais" ni...kasi 'can' sikit....

Yang 2 orang ni pun..tak melepas peluang...masing2 pun order....

Chicken Chop! ..tapi rasanya tak sesedap kat Big Plate la...

Hana...kalau pasal makan..no. 1

OK..semoga Kakak menjadi anak yang solehah...semakin bijak dan sihat selalu..